Persberichten

Nieuw persdossier #ExploreFrance: 'Van groots dromen naar echt beleven'

24/04/2023FrankrijkMeest recent

Dit jaar organiseren Atout France, de dertien Franse regio's en een twintigtal private instellingen voor de derde keer de Europese campagne #ExploreFrance. Ditmaal is de slogan 'Van groots dromen naar echt beleven'.

Waar de campagne de afgelopen jaren (2021 en 2022) ervoor moest zorgen dat toeristen weer voor Frankrijk zouden kiezen, is het doel in 2023 om Frankrijk nog meer als duurzame en authentieke toeristische bestemming op de kaart te zetten. Ter ondersteuning is een nieuw digitaal persdossier gemaakt rondom de thema's natuur, cultuur en de Franse art de vivre, waarbij de aandacht vooral wordt gevestigd op milieuvriendelijke initiatieven. 

‘Van groots dromen, naar echt beleven’ is een uitnodiging om je mooiste dromen werkelijkheid te laten worden in Frankrijk. Lees dus gauw het nieuwe persdossier. Waar gaat jouw volgende reis naar Frankrijk naartoe? 

Op zoek naar meer informatie? Inspiratie nodig voor een van uw artikels?

Contacteer onze ploeg